McCann Erickson a castigat doua premii Effie pentru brandul Maggi

Agentia McCann Erickson a castigat, joi seara, in cadrul Galei Premiilor Effie, doua trofee Bronze Effie, ambele pentru campaniile Maggi, clientul Nestle Romania.

Primul trofeu a fost castigat la categoria Food Products, unde McCann Erickson a inscris campania de lansare a noii retete Maggi Secretul Gustului - "The taste of great memories", in urma careia cota de piata a produsului a crescut cu 18%, iar cota de awareness de brand, cu 30%.

Al doilea trofeu tot Bronze Effie, a fost castigat la categoria Sustained Success, pentru povestea de succes a brandului Maggi in ultimii trei ani: 2007, 2008 si 2009, sub numele "Maggi Cooking with all your heart". In acest interval, brandul Maggi a reusit sa isi creasca cota de piata cu 15%, printr-o comunicare constant aspirationala, cota de brand awareness crescand cu 78%.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Festivaluri

Sectiune



Branded


Related