CNA castiga Grand Décolleté!

In lunga serie a articolelor pe care urmeaza sa le scriu "candva" a intrat, de curand, unul despre ideile nefericite cu care diavolul blagosloveste mintile creativilor. Ca si in cazul seriei Ireprosabililor, si aceasta va aduna intr-un singur text mai multe elemente disparate. Totusi, nu va fi chiar negativul seriei mentionate, ci mai mult (negativ++, cum ar spune un amic de-al meu), pentru ca, daca in primul caz nu-mi permiteam sa dau premii, in al doilea nu voi ezita s-o fac.
Din conjugari se poate trage concluzia ca vorbesc de lucruri ce se vor intampla in viitor. Dar iata ca socoteala de acasa nu se potriveste cu cea venita pe Mediafax. Aceasta din urma m-a fortat nu sa scriu articolul, ci sa gasesc mai repede un nume pentru premii, caci aveam deja un mare castigator. Am iesit la plimbare in cautarea unei succinte descrieri a golului din care s-au nascut aceste esecuri. Ceea ce s-a si intamplat la un colt de strada, unde mi-a venit ideea: "o catastrofa in publicitate nu se poate naste decat dintr-un decolteu mental". Restul a fost simplu: "Decolteul de Bronz", "Decolteul de Argint", "Decolteul de Aur" si, cum altfel, "Grand Decollete".

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related