[Cannes 2010] Inca 2 premii la Cannes pentru Mihai Botarel

Buzz cu Mihai Botarel (Copywriter, DDB Dusseldorf)

Dupa Bronz cu Mandra in 2007 (GMP), Bronz cu Muzeul Antipa - "The Dinosaur Exhibition" in 2009 (Leo Burnett), ocazie cu care se bucura ca a scapat de titlul de "one hit wonder", Mihai Botarel castiga anul acesta un Gold la Press si un Bronz la Outdoor cu o campanie pentru Volkswagen: Moose / Tree / Rock. Desi tentatia de a discuta "piata auto in criza" a fost foarte mare, m-am rezumat la "gustul victoriei":

IQads: Te-a felicitat f. multa lume pe Facebook si in primele cateva zile n-ai raspuns nimic. Pai tu iei 2 premii la Cannes si nu scrii pe Facebook? Fix acum ar fi trebuit sa pui statusuri gen "ma uit de pe scena de la Cannes si imi intra-n ochi lumina reflectata de Leul asta de Aur din fata mea"; poze "eu cu Leul de Bronz", "eu cu Leul de Aur" :). Pai, se poate sa nu folosesti retelele sociale fix in momentele cheie din cariera? Ah, sa nu-mi spui ca n-ai urcat pe scena, ca imi distrugi interviul :P
Mihai Botarel: Pai am aflat marti seara de premiu si miercuri dimineata am zburat la Cannes. N-am iPhone si nu mi-am luat laptopul cu mine. Prin urmare, n-am intrat pe Facebook doua zile. Ma si mir ca m-am putut abtine.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


DDB Romania

DDB Romania este agentia de creatie membra The Group. The Group este lider al industriei de comunicare din Romania si include agentii specializate in servicii de creatie, media, digital, branding, relatii publice,... vezi detalii »

Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Pozitii

Sectiune



Branded


Related