Sex & The City 2: Intre ce iubim si ce "trebuie" sa iubim

Movie: Sex & The City 2 ("Totul despre sex 2")
Brands: Christian Louboutin, Christian Dior, Chanel, Valentino, Yves Saint Laureant, Bloomingdale's, Birkin, Louis Vuitton, Rolex, Trojan, Pringles, Vogue, The New Yorker, Mercedes - Benz, Maybach, Toyota, iPhone, Blackberry, HP (Hewlett-Packard), Mac, Panasonic.
Actors: Sarah Jessica Parker, Kim Cattrall, Kristin Davis, Cynthia Nixon, Liza Minnelli, Penélope Cruz, Chris Noth, John Corbett.

De branduri e vorba, nu va impacientati, nu fac analiza intre iubirea lui Carrie (Sarah Jessica Parker) pentru Mr. Big (Chris Noth) si cea pentru Aidan (John Corbett) sau mai stiu eu ce. E vorba de brandurile pe care le iubim versus brandurile pe care "trebuie" sa le iubim. Asa cum se intampla adesea in cazul blockbuster-elor, povestea din spatele povestii a captivat atentia tuturor cu mult inainte ca Sex & The City 2 sa fie difuzat pe marile ecrane. Numai ca nu era vorba nici despre idila dintre protagonisti care continua si in afara platourilor de filmare, nici despre cine stie ce alt scandal, cum se intampla de obicei, ci despre bani si branduri; mai exact: contractele de product placement.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune


Comentarii

Ada Teicu
acum 13 ani
Ati uitat de Ritter Sport-ul din avion:)
irina Ionescu
acum 13 ani
interesant subiect - product placement-ul in, poate, cel mai comercial film de la noi..ati uitat de rochia Dior, Ritter sport si altele, insa articolul e prost scris, scolareste. pana si eu il compuneam mai bine...


Branded


Related