Publicis Romania lanseaza noul brand de apa minerala, Bilbor

In urma pitch-ului organizat de Bilbor Mineral Water, parte a United Romanian Breweries Bereprod (URBB), Publicis a castigat contul de apa minerala Bilbor.

Lansarea unui nou brand pe o piata complexa necesita 3 elemente vitale: o strategie solida, o pozitionare clara si creativitate. "Aceasta regula se aplica perfect pietei de apa minerala, unde noua marca Bilbor trebuie sa se lupte cu competitori deja consacrati. Singura sansa pentru ca un brand nou sa reuseasca pe aceasta piata este sa schimbe conversatia din categorie in favoarea sa. Astfel, in urma cercetarii si evaluarii, am concluzionat ca cel mai important lucru pentru consumatorul roman este stabilirea sursei de origine a apei. El are nevoie sa stie ca apa pe care o bea este naturala, ca izvorul ei exista cu adevarat", spune Catalin Albu, Group Account Director la Publicis Romania.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune



Branded


Related