"Bad Boy" - un spot cu atitudine pentru Logan diesel semnat Graffiti BBDO

Graffiti BBDO semneaza noul spot de promovare a versiunii Logan diesel intitulat "Bad Boy" - o executie "torida" realizata in Spania, ce mizeaza tocmai pe ineditul proiectului Logan, masina sigura si accesibila, dinamica si incitanta totodata. Abordarea brief-ului confera noi valente profilului deja conturat al Dacia Logan - atitudinii familiste implicite ii sunt anexate aventura si ineditul, comunicate prin intermediul scenariului de tip movie trailer.
Un "bad boy" este trimis intr-o misiune speciala al carei scop este capturarea unul Logan Diesel. Treptat el ajunge sa se indragosteasca de captura. Atat de mult, incat in cele din urma renunta la misiune si se lasa convertit la o cu totul alta viata.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Campanii

Sectiune



Branded


Related