BrandFusion semneaza procesul de rebranding Promoterm

BrandFusion, compania de strategie si design de brand, semneaza procesul de rebranding Promoterm, un jucator cu o experienta de 16 ani in oferirea de solutii de incalzire, climatizare si ventilatie. Noua identitate a brandului vorbeste despre capacitatea Promoterm de a stapani aerul cald si rece.

Nevoia de a reactualiza identitatea brandului s-a nascut din dorinta de a vorbi mai clar si mai relevant despre ceea ce este Promoterm si ce are de oferit. Intreg procesul de revitalizare a brandului dezvoltat de BrandFusion a inceput cu auditarea de brand. Apoi a fost definita platforma ideologica a brandului: misiune, viziune, valori, care a inspirat redesenarea identitatii. Totodata, au fost stabilite regulile de dezvoltare continua a brandului, precum ghidul brandului. De asemenea, BrandFusion a creat materialele de comunicare interna si externa si materialele administrative.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Brandfusion

Suntem oameni cu gândire de design, rigoare strategică și creativitate, ale căror perspective vrem să conteze în evoluția clienților noștri și în viața comunităților acestora. Suntem designeri,... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related