Propaganda si Servus continua campania demarata in 2009 sub sloganul "Tinem la adevarata traditie a bautului de bere"

Propaganda si Servus continua sa vorbeasca despre cea mai importanta si veche traditie legata de bere - cea de a o bea - intr-un mod sincer si plin de umor.

Noul spot Servus vine in continuarea campaniei demarate in 2009 sub sloganul "Tinem la adevarata traditie a bautului de bere" si aduce in prim-plan o alta traditie - dupa ce ai ciocnit trebuie sa iei o gura de bere si apoi sa pui sticla pe masa. Pentru ca Servus este o bere romaneasca, actiunea se desfasoara intr-un sat plin de culoare, cu personaje autentice care prin umorul de situatie surprind specificul local.

"Despre bere se spun mii de lucruri. Majoritatea, inventate. Ce incercam noi sa facem este sa plecam de la observatii ale bautului de bere, de la micile adevaruri dintre halbe, obiceiuri de consum, gesturi reflex sau discutii. Acesta e teritoriul Servus, cu oameni cat se poate de reali, care, de exemplu, dupa ce au ciocnit, iau si-o gura, asa, de gest, apoi pun berea pe masa. Ce am facut acum este o continuare fireasca a "adevaratei traditii" a bautului, prin creionarea asumata si cu ironie a unei lumi in care ori stii sa bei "ca la carte", ori esti exclus. Si noi am respectat traditia si am filmat tot cu Radu Jude si cu oamenii locului (de data asta la Joita, in judetul Giurgiu) in ideea reflectarii cat mai cinstite a realitatii (asa, de gest, pentru bautorii de bere)", marturiseste Costin Milu, Head of Copy Propaganda.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Propaganda

Vrem. Vrem mai mult. Vrem mereu mai mult, mereu mai inteligent, mereu mai nefacut, mereu mai special, mereu mai simplu si mai firesc. Vrem cu o incapatanare si o insistenta sacaitoare sa facem lucrurile cu cap si... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related