McCann Erickson finalizeaza parteneriatul cu Tnuva pentru serviciile de media si creatie

Agentia McCann Erickson a finalizat, incepand din luna iulie, parteneriatul cu compania de lactate Tnuva pentru serviciile de media si creatie, dupa o colaborare de aproape 4 ani.

Compania de lactate Tnuva a intrat pe piata din Romania din anul 2006 si este detinuta de cel mai mare producator de alimente proaspete din Israel.

Grupul McCann Erickson a castigat brandul Tnuva - in urma unui pitch - inca de la intrarea acestuia pe piata romaneasca, in urma cu patru ani, aducandu-l in top 4 cei mai mari producatori de lactatate proaspete din Romania. Agentia McCann Erickson a contribuit la pozitionarea brandului Tnuva pe piata, dezvoltand unul dintre cele mai recunoscute sloganuri, "Pastreaza gustul dragostei".

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related