"Tot ce ne putem dori e sa tina lumea minte ca (la Mega Image) e Cola ieftina"

Buzz cu Alex Negoescu (Copywriter, Cohn&Jansen)

IQads: A picat la fix lansarea campaniei Mega Image - "Preturi mici tot timpul" in preajma majorarii TVA-ului pentru ca oamenii sunt foarte preocupati de pretul produselor in perioada asta, nu? Cat de mult crezi ca va potenteaza mesajul aceasta conjunctura?
Alex Negoescu: Da, evident ca situatia economica precara a avut rolul ei atunci cand a fost dezvoltata campania si da, suntem convinsi ca recesiunea va usura receptarea mesajului. Mai mult decat atat, insa, aceasta campanie a fost conceputa sa rezolve o problema punctuala cu care se confrunta Mega Image, anume perceptia oamenilor ca preturile din magazine sunt cam mari. A fost, deci, o super-oferta 2 in 1, poate de-aia am si castigat noi pitch-ul.

IQads Daca majoritatea hypermarketurilor ne bombardeaza tot anul cu superoferte, cu reduceri de pret peste reduceri de pret, la radio, tv, outdoor, voi ati gasit o diferentiere clara pentru Mega Image: "preturi mici tot timpul". V-a cerut clientul sa-l distantati clar de concurenta sau v-a venit ideea pur si simplu cand va gandeati la campanie?
Alex Negoescu: Clientul ne-a cerut o campanie care sa vorbeasca despre preturi mici iar noi ne-am straduit sa o facem cat mai diferita si mai entertaining cu putinta. Ideea campaniei ii apartine lui Andrei Cohn.

IQads Banuiesc ca nu e o surpriza pentru clientii fideli Mega Image faptul ca preturile sunt mici tot timpul? Deci cei din spot sunt clienti noi, care cred ca au dat peste o promotie si de-asta se napustesc sa cumpere fara numar, nu?
Alex Negoescu: Avand in vedere ca perceptia generala cu care ne luptam era ca preturile sunt mari, ni s-a parut firesc sa pornim de la premisa surprizei in fata adevarului incontestabil "Coca Cola la 2 litri cu doar 3.88 lei".

IQads Am observat ca personajul din spotul I are o revelatie in raionul de lactate si apoi alearga sa ia toate cosurile ca sa le umple pentru a profita de preturile mici, dar cartonul de final este despre Coca-Cola. Presupun ca o sa schimbati cartonul periodic si o sa apara diverse produse. Cat de importante sunt detaliile astea pentru ca privitorii sa priceapa spotul?
Alex Negoescu: Ca sa fiu sincer si clientul a ridicat exact aceasta problema. Raspund aici ce am raspuns si atunci: nu cred ca observa cineva un asemenea detaliu. Nu cred ca oamenii se uita asa la reclame "Iubi, adu floricelele si hai repede ca incepe reclama aia unde am observat ca finalul este usor inconsistent cu packshot-ul!"
Tot ce ne putem dori e sa tina lumea minte ca e Cola ieftina.

IQads Si care-i faza cu pungile din spotul II? Batranica a cumparat atatea produse incat are nevoie de zeci de pungi? Sau e doar o aluzie la adresa "colectionarilor de pungi" care plecau din supermarketuri cu o mana de pungi pe vremea cand se dadeau gratis?
Alex Negoescu: Faza-i simpla: multe produse, multe pungi, ca-i ieftin.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Pozitii

Sectiune

Dictionar


Comentarii

ady dumitru
acum 13 ani
Fara sa se supere Alex, il cunosc de o gramada de timp, campania ma face sa ma gandesc la Norvea si la circ.De mult timp n-am mai vazut un layout asa de incarcat si de colorat.

Pacat de renumele agentiei. Bafta mai departe.

Adrian Posteuca
acum 13 ani
Sincer spoturle sunt foarte slabe. Nu transmit nimic daca nu ar fi packshot-ul final nu as fi inteles !

Eu sincer nu am inteles nicodata ca stical de COCA COLA e ieftina.

SLAB



Branded


Related