Ursus lanseaza campania "22 de milioane de suporteri, o singura inima"

URSUS, sponsorul principal al Echipei Nationale a Romaniei, este alaturi de selectionata si in preliminariile Campionatului European 2012, prin lansarea unei noi campanii: „22 de milioane de suporteri, o singura inima”.

Campania URSUS doreste sa readuca in atentia suporterilor faptul ca noi toti suntem importanti si ca, uniti pentru Nationala, am putea fi al 12-lea jucator al echipei. Meciul Romania – Albania, de pe 3 septembrie la Piatra Neamt, da startul unor calificari in care URSUS si suporterii sunt cu toata inima alaturi de Nationala.

„URSUS este cel mai mare fan al Echipei Nationale, iar echipa este ce are mai bun Romania. Nimic altceva in sportul romanesc nu aduce mai mare emotie, pasiune, bucurie, entuziasm sau tensiune precum Nationala. Suntem mandri sa fim alaturi de jucatori si suporteri si sa-i incurajam sa aiba ambitia de a tinti catre rezultate. Fiecare calatorie incepe cu un vis si vom intalni suisuri si coborasuri, dar credem in puterea romanilor care urmaresc meciurile Echipei Nationale in baruri, in piete si pe stadion de a ajuta echipa sa-si atinga visul. Inimile noastre au acelasi ritm si suntem mandri sa aratam asta”, a spus Grant McKenzie, VP Marketing URSUS Breweries.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Pozitii

Sectiune



Branded


Related