Hosteluri neconventionale

Calatoritul a devenit un hobby mai realizabil ca niciodata. Transportul fara prea multa tortura birocratica, cu libertate de alegere intre clasicul tren, comfortabila masina, vitezomanul avion sau nonconformistul hitchhiking face ca „Ocolul pamantului in 80 de zile” sa para floare la ureche. La fel de mult au evoluat lucrurile si in privinta cazarii. Nu mai e musai sa-si golesti bunzunarele in hotelul de lux sau sa te trezesti cu dureri de spate in motelul sordid. De ceva timp, lumea recurge intr-un tren ascendent la hosteluri, unde se gasesc conditii decente la un tarif modest.

Dar mai exact, despre ce lume e vorba? Ei bine, publicul tinta al hostelurilor ar fi definit de urmatorul portret robot: tanar, 18-35 de ani, mai degraba calator decat turist, backpacker, open-minded, independent, fire usor boema, spirit de aventura, mereu in cautarea noutatii, sociabil, dispus sa cunoasca alte culturi si sa-si imparta camera cu alti necunoscuti, low-budget oriented.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune



Branded


Related