Andreea Marin Banica, ambasador al seriei de masini de spalat LG Direct Drive

LG Electronics Romania anunta campania de comunicare integrata dedicata celei mai noi serii de masini de spalat care incorporeaza tehnologia inovatoare LG Direct Drive, al carei ambasador este jurnalista Andreea Marin Banica.

Andreea Marin Banica, ca personaj public dar si ca om, a fost alegerea naturala pentru aceasta colaborare, pentru ca ea subliniaza in mod firesc valorile brandului nostru. Prin intermediul acestui parteneriat avand ca scop reprezentarea seriei de masini de spalat LG cu tehnologie Direct Drive, dorim sa evidentiem elementele care au stat la baza acestei asocieri: rafinamentul, inovatia, responsabilitatea fata de mediu, fata de cei apropiati, dar si fata de oamenii in general. Suntem convinsi ca aceasta colaborare va fi una de succes”, a declarat Roh pan Ock, Presedinte al LG Electronics Romania.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Pozitii

Sectiune


Comentarii

seul vasia
acum 13 ani
Astea numiti dumneavoastra "pictoriale tematice", cu tot respectul nu sunt de loc tematice, si foarte prost gandite.

O campanie pe care ati pututo diviza in in trei sub campanii, si pictorialele tematice sa fie tot pe trei Teme -

1. rafinamentul, inovatia, - A. Marin persoana publica...

2. responsabilitatea fata de mediu, fata de cei apropiati, - A. Marin mama sotie...

3. dar si fata de oamenii in general. - A. Marin pur si simplu o femee...

ionela buta
acum 13 ani
Pictorialele tematice vor aparea intr-o serie de reviste glossy, incepand de saptamana viitoare


Branded


Related