Din bugetul de marketing al bancilor din Romania, internetul are de la 10% la 30%

Internetul este din ce in ce mai prezent in viata consumatorilor, iar institutiile bancare profita de disponibilitatea consumatorilor de a primi informatii cand navigheaza pe internet. Am incercat sa aflam care sunt mesajele pe care le transmit online institutiile bancare si cui se adreseaza in mod special, dar mai ales cat cheltuiesc pentru a-si face vocea auzita pe internet. Au raspuns intrebarilor noastre reprezentanti ai BRD - Groupe Societe Generale, Garanti Bank, Intesa Sanpaolo Bank, OTP Bank, Unicredit Tiriac Bank.

Comunicare bancara online pentru tineri si nu numai
"Internetul nu mai este de ceva vreme asociat cu un anumit segment de varsta sau ocupational pentru ca accesul la el tinde sa se generalizeze. Internetul a incetat sa fie considerat o nisa si face parte din mainstream, de aceea si serviciile promovate sunt dintre cele mai diverse - produse de creditare, de economisire, carduri, oferte speciale pentru tineri sau pentru profesiile liberale.", a fost raspunsul Biancai Dordea (Brand & Communication Director, BRD - Groupe Societe Generale).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol


Sectiune

Dictionar



Related