"Misto, la ce e?"-ul publicitarilor

Ma distreaza maxim „teoria conspiratiei” in varianta ei publicitara.

E paranoia ca orice eveniment iesit din comun, orice filmulet tare de pe Youtube, orice face valva intr-un anumit moment si devine cu adevarat viral poate fi, de fapt, o reclama care a reusit sa mearga under the radar.

Acum, chiar daca ai impresia ca e real, zici „misto, la ce e?” sau „eeee...nu-i pe bune”. Pentru ca toti se gandesc ca e mai bine sa nu pice de…naivi.

Din cauza lui Ronaldinho care i-a convins aproape pe toti ca a lovit cu adevarat bara de 4 ori la rand, toata lumea e in pozitia de „pe mine nu ma mai pacaleste nimeni”.

Plus ca publicitarii vor sa creada. Vor sa creada ca se poate fabrica un viral din aproape orice.

Filmuletul de pe Youtube cu „ori suntem golani, ori nu mai suntem?”. „Misto, la ce e?”. Are logo-ul ProTV. Poate sa fie o intamplare prosteasca si geniala in acelasi timp, dar poate sa fie si un viral bine gandit, care nici nu mai are nevoie de vreun reveal. Teoria conspiratiei.

Cand o sa ajungem la „Ai vazut accidentul ala de pe autostrada?” „Misto, la ce e?”? Sper ca peste mult timp, dar simt ca nu suntem asa de departe.

PS: Imi asum partea de vina pentru ca, uneori, chiar si eu hranesc aceasta paranoia cu campaniile pe care le fac.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune

Dictionar


Comentarii

Marius Serban
acum 13 ani
cred ca este imposibil ca ceva "facut" sa fie mai bun ca ceva "intamplat". se pare ca viata bate si fimul si publicitatea. la fundul gol. e drept ca eu "nu stu', nu stu', nu stu d'astea", insa "puteti uita!" pe youtube la realitatea acestui lucru. cam asta e. pac pac


Branded


Related