"Romanii sufera de un patriotism reactiv", pe asta s-a bazat campania Noul ROM - "The Taste of Coolness", semnata de McCann

Buzz cu Catalin Dobre (Group Creative Director, McCann Erickson) si Dinu Panescu (Group Creative Director, McCann Erickson)

Intr-o perioada in care vedem tot mai des promotii si semne de prudenta din partea clientilor, echipa de marketing de la ROM a acceptat de la prima intalnire o propunere de-a dreptul nebuna din partea McCann: tricolorul romanesc de pe ambalajul produsului urma sa fie inlocuit cu steagul american. Dupa 4 luni de lucru, campania The Taste of Coolness era on air. La TV, in pauza publicitara, a inceput sa apara un om de afaceri american care ne prezenta tacticos noul ambalaj si ne spunea ca de-acum putem sa mancam ROM oriunde in lume si sa fim mandri (The American flag, Romanians can shine on, too). Pe strazile capitalei si ale marilor orase din tara, panouri cu noul ROM ne incurajau "Sa construim America aici!" sau anuntau "Visul american, acum in ciocolata romaneasca!".

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Campanii

Sectiune


Comentarii

Radu Acsinia
acum 13 ani
NU pot sa spun decat felicitari. Este prima campanie care pot spune ca se compara cu ceea ce se intampla in exterior in ceea ce priveste Buzz Marketingul. Suna ca un cliseu, dar am zis acum ceva vreme ca daca este o poata...ar fi cea mai buna campanie din an si imi mentin parerea.

Succes in continuare si nu putem decat sa vrem sa face lucruri la fel de tari. Twitter.com/LaTigara

Tot eu Eu
acum 13 ani
Pentru mine este campania anului!
Ioana Gligor
acum 13 ani
am si postat si m-am enervat tare cand am vazut primele elemente de campanie, ambalaju' cu steag american, etc....

Acum ma oftic tare de tot ca mi-am luat tzeapa, insa ma bucur pe de alta parte ca exista si idei geniale. Poate ca totusi executiile ar fi putut arata mai bine...Oricum, congrats mai baieti !!!

Simona Radu
acum 13 ani
Imi miroase totusi a ceva improvizat aici. A trecut ceva pana au ajuns la concluzia ca totusi a fost o campanie. De ce ni s-ar testa patriotismul?..nici la asta nu gasesc raspuns. Da, criza, necriza... majoritatea ROManeasca oricum nu se poate incuraja. Ne-am obisnuit din pacate sa ne complacem!
Paul Binder
acum 13 ani
Imi lipseste o intrebare in interviu. Anul asta au fost iarasi mari discutii despre "romii" din Romania, Franta, Italia - UE. Oare a fost potrivita o campanie de genul acesta chiar acuma? Intrebarea se poate pune si altfel: Oare a fost etica aceasta campanie? Intreb, cu totul ca pentru mine ciocolata ROM n-are nicio asociere cu romii.


Branded


Related