Adrian Botan: "Cred ca cea mai mare parte din vina este a agentiilor"

Adrian Botan (Creative Partner, McCann Erickson) raspunde la intrebarea "De ce nu mai e misto publicitatea romaneasca?"

IQads: Stiu ca nu e un moment bun sa te intreb de ce nu mai e misto publicitatea romaneasca, mai ales dupa succesul pe care l-ati avut cu ROM, dar si pentru ca anul asta am avut mai multe interviuri cu oameni din McCann despre campanii care chiar au fost misto, dar am prins curaj pentru ca mi-am amintit declaratia ta din comunicatul care anunta ca esti noul presedinte al ADC Romania. Deci de ce nu mai e misto publicitatea romaneasca (cea difuzata intens, nu cea de festival)?

Adrian Botan: Ahaaa... S-au intamplat asa de multe de atunci. Multumim pentru ROM – ne bucura aprecierile publicului. Da, aia era o afirmatie pe care am facut-o intr-un anumit context, intr-un cadru oficial si avea sens in momentul in care, la Art Directors Club, toti respectabilii directorii de creatie stransi in jurul mesei se plangeau pe diferite voci de calitatea reclamelor de la noi. Nimeni nu zicea ca “e OK mie imi place ce se intampla in publicitate”. Si mi-am dat seama ca prima chestie pe care trebuie sa o facem este sa scoatem discutia asta de acolo, sa admitem public ca avem o problema, pentru ca eventual sa putem avea o dezbatere si sa gasim o rezolvare.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


ADC*RO

Art Directors Club Romania (ADC*RO) a fost infiintat in 2008 si reprezinta o asociatie non-profit, al carei obiectiv este acela de a promova si de a recunoaste excelenta in creativitate. Art Directors Club Romania... vezi detalii »

Campanii

Oameni

Festivaluri

Sectiune



Branded


Related