[UPDATE] Strategia componentei de online intr-o campanie integrata - workshop SMARK KnowHow

Razvan Matasel, Managing Partner Arsenoaiei&Matasel si unul dintre cei mai cunoscuti planneri din industria locala, va sustine un workshop despre strategie in campaniile online, sub umbrela SMARK KnowHow. Acesta va avea loc pe 22 si 23 noiembrie 6 si 7 decembrie, la Hotel Ramada Parc si va oferi instrumente de planificare strategica, insight-uri si sfaturi despre cum o idee se poate transforma intr-o campanie online de succes.

Evenimentul "Strategia componentei de online intr-o campanie integrata" se adreseaza celor care activeaza in zona de online si a caror munca de zi cu zi inseamna gasirea unor solutii creative la brief-uri specifice, parte din campanii de comunicare integrata. De aceea, Razvan isi propune sa isi porneasca interventia discutand despre planificarea neutra din punct de vedere media, pentru ca gasirea unor solutii de comunicare ce pot fi folosite indiferent de canalele media reprezinta un plus in elaborarea strategiei de comunicare online.

Odata stabilite premisele elaborarii unei campanii online, trainerul va prezenta concepte de baza de account planning, va nuanta diferentele dintre ideea strategica si cea creativa si va propune modalitati prin care strategia unei campanii integrate poate fi adaptata pentru componenta de online. Alte teme importante atinse in cadrul worshop-ului sunt: criteriile de evaluare a campaniilor si tips& tricks despre modul in care se scrie un studiu de caz astfel incat sa releve efectele comunicarii. Si pentru ca cea mai buna modalitate de a invata este aceea de learning by doing, toate conceptele prezentate vor fi ilustrate prin exemple si exercitii punctuale.

“Scopul acestui workshop nu este de a preda teoria planning-ului si nici de a-i invata pe oamenii care activeaza in online cum se fac mai bine lucrurile, ci acela de a oferi o mai buna structurare a modului in care se “moseste” o idee pentru zona asta. De aceea am sa dedic o parte a discutiei din cea de-a doua zi problemelor cu care se confrunta ei in munca de zi cu zi, provocarilor pe care le au de infruntat in elaborarea strategiei de online”, a declarat Razvan Matasel, Managing Partener, Arsenoaiei&Matasel si trainerul evenimentului.

Avand in vedere topicul workshop-ului, toti participantii la eveniment vor beneficia de un discount de 25% la achizitionarea raportului Retelele sociale la romani, un studiu care analizeaza in profunzime modul in care tinerii cu varsta intre 18 si 34 de ani se raporteaza la retelele sociale.

Programat pentru 22 si 23 noiembrie 6 si 7 decembrie, evenimentul va avea loc la Hotel Ramada Parc (Bd. Poligrafiei nr. 3-5), intre orele 14.00 – 18.00. Cei care doresc sa participe sau sa afle mai multe detalii pot accesa site-ul evenimentului. Taxa de inscriere va acoperi prezenta la eveniment, un discount de 25% pentru trei persoane care se inscriu din aceeasi companie, precum si un discount de 25% la achizitionarea raportului Retelele sociale la romani, un studiu SMARK Focus.

Despre SMARK KnowHow
Gandite ca o alternativa la evenimentele actuale de marketing, SMARK KnowHow functioneaza ca un serviciu de consultanta cu caracter public sub umbrela comunitatii SMARK si abordeaza in profunzime tendinte si instrumente de ultima generatie.

SMARK este o sursa de knowledge, un instrument de perfectionare si networking pentru cei care lucreaza in marcomm, oferind content editorial premium, accesibil exclusiv pe baza de membership. SMARK este parte din Blue Idea, companie a F5, Realitatea-Catavencu, si isi propune sa devina un etalon de „smart marketing” prin crearea unei platforme complexe de informare si consultanta in domeniu pentru membrii SMARK: publishing, evenimente, rapoarte de cercetare.



Sectiune



Related