Ad-uri destepte pentru oameni destepti. Clienti ai Tempo Creative Group in Decat o Revista#4

Buzz cu Adrian Preda aka Predu (Creative Director, Tempo) si Cristian Lupsa (Editor, Decat o Revista)

IQads: In editorialul care deschide nr. 4 DoR (Decat o Revista) mentionezi rezultatele unui chestionar din primavara aplicat in comunitatea DoR. Ce ati aflat cu ocazia chestionarului despre cititorii DoR si ce date socio/demo/psiho-grafice aveti pana in prezent despre ei? Stiti cam cati sunt?

Cristian Lupsa: Cred ca ne aflam inca in mijlocului unui proces de a ne putea pune pe hartie cititorii. N-am cautat sa ii definim prea tare inainte sa ne gaseasca si ei pe noi si inca suntem in perioada de curtare. In primavara am aflat ca vorbim cu un segment de public interesat de societatea romaneasca, curios sa afle cine suntem astazi, ce ne intereseaza, ce ne obsedeaza, ce ne defineste etc. Oameni carora le place sa citeasca – majoritatea textelor din DoR sunt lungi. Cei mai multi sunt in intervalul 25-40 de ani, cu o aglomerare in jurul cifrei de 30. Inca n-au abandonat proiectul Romania si nici nu s-au ascuns de cotidian – tineri la varsta si spirit ne place sa le spunem. Stim ca am tiparit 2.500 de exemplare din ultimele doua numere si ca un exemplar e citit de minim trei-patru oameni. (Si da, multora li s-a furat exemplarul pe care l-au cumparat.)

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related