Aproape 1 milion RON pentru programul de comunicare interna Danone - "Oxygen", cofinatat din Fondul Social European

Initiat de Danone - Productie si Distributie de Produse Alimentare SRL si cofinatat din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013 - "Investeste in oameni!", proiectul Oxygen promoveaza o cultura de prevenire a riscurilor profesionale in randul angajatilor Danone si incurajeaza schimbari pozitive de comportament privind sanatatea si securitatea la locul de munca, informeaza un comunicat PRAIS Corporate Communications.

Programul consta in trei programe de training si doua campanii de informare. In paralel, vor exista patru puncte multimedia de informare, unde vor fi disponibile materialele utilizate in campanii. Temele trainingurilor sunt „Recunoasterea si evaluarea riscurilor de accidentare la locul de munca”, „Inverstigarea accidentelor”, „Conducerea preventiva”.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oxygen

Oxygen este o agentie integrata de comunicare, cu sedii in Bucuresti si Cluj-Napoca. Cu peste 13 ani experienta pe piata, Oxygen a lucrat de-a lungul anilor cu branduri si companii locale si internationale, din... vezi detalii »

Branduri

Sectiune



Branded


Related