Aneta Bogdan lanseaza cartea "Branding pe frontul de Est"

Aneta Bogdan a lansat cartea “Branding pe frontul de Est” pe 20 noiembrie, la Targul de carte Gaudeamus, informeaza un comunicat Next Advertising.

Dupa 20 de ani de practica in marketing, comunicare si branding, Aneta Bogan vorbeste despre reputatie, despre certitudinile teoretice si practice in constructia de brand, dar si despre semnele de intrebare care ascund viitorul.

“Viata noastra ar fi mai lucrativa si, in acelasi timp, mai implinita si mai aspirationala daca am intelege ca, dupa cum brandurile occidentale au ajuns la noi cu mult inainte ca Occidentul sa se instaleze in viata noastra, tot astfel brandurile romanesti sunt cele care vor vesti Occidentului, speram cat cat mai curand, intrarea noastra in randul lumii”, a declarat autoarea.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune



Branded


Related