BBH numita noua agentie de publicitate a British Airways

British Airways a numit Bartle Bogle Hegarty (BBH) ca noua sa agentie de creatie publicitara.
Decizia a urmat revizuirii de catre compania aeriana a contractului sau global de publicitate si in urma unui pitch de succes intre agentiile M&C Saatchi, J Walter Thompson, DDB Worldwide si BBH.
Contractul va intra in vigoare incepand cu 15 noiembrie 2005, data la care contractul cu agentia M&C Saatchi va inceta.

Martin George, directorul comercial British Airways a declarat:
"BBH va deveni agentia de publicitate a British Airways la nivel mondial. Agentia a fost aleasa pentru viziunea sa deosebita, abilitatile creative si mai ales datorita faptului ca ne-au demonstrat pe parcursul pitch-ului capacitatea lor de a oferi un "advertising" eficient."

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


DDB Romania

DDB Romania este agentia de creatie membra The Group. The Group este lider al industriei de comunicare din Romania si include agentii specializate in servicii de creatie, media, digital, branding, relatii publice,... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related