Starcom MediaVest Group si Kantar Media lanseaza Studiul Valorilor

Agentia de media Starcom MediaVest Group si compania de research Kantar Media au realizat un studiu care imparte populatia Romaniei in functie de valorile pe care le impartasesc pentru a explica alegerile pentru anumite produse sau canale media, informeaza un comunicat Leo Burnett. Studiul Valorilor se bazeaza pe metodologia semiometriei, a fost realizat pe un esantion de 2500 de persone din mediul urban si acopera 40 de categorii de produse.

Studiul nu foloseste date demografice (venit, educatie, varsta, sex etc), ci imparte populatia Romaniei in 4 cadrane, in functie de doua axe: Autonomie-Comunitate, Responsabilitate-Dorinta.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Kantar

Kantar is the world’s leading data, insights and consulting company. We help clients understand people and inspire growth. Kantar is a data and evidence-based agency providing insights and actionable... vezi detalii »

Starcom MediaVest

Agentia Starcom MediaVest Group este parte din cea mai mare retea de media din lume, SMG Worldwide, si din grupul de comunicare Leo Burnett. Infiintata in 2000, Starcom este prima agentie de media din Romania... vezi detalii »

Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Oameni

Sectiune



Branded


Related