Asociatia Salveaza Vieti isi propune sa stranga 1 milion de euro prin campania de comunicare "Nu ma ignora", realizata de Grafitti BBDO, Kaleidoscope, MEC Romania si Free Communication

Intre lunile decembrie 2010 si martie 2011 se va derula campania de comunicare „Nu ma ignora”, realizata de Grafitti BBDO (ATL), Kaleidoscope (online), MEC Romania (media) si Free Communication (PR) pentru Asociatia Salveaza Vieti, campanie ce insoteste proiectul de strangere de fonduri in valoare de 1 milion de euro, dedicate infiintarii primului centru de Excelenta in diagnoza si tratamentul cancerului limfatic din Romania, la Clinica de Oncopediatrie Louis Turcanu Timisoara, informeaza un comunicat de presa Free Communication.

Campania de strangere de fonduri cuprinde doua etape, fiecare avand concepte creative separate. In prima faza, care se desfasoara pana la sfarsitul anului, companiile vor fi incurajate sa redirectioneze 20% din impozitul pe profit catre Asociatia Salveaza Vieti. Potrivit comunicatului, „aceasta facilitate este putin cunoscuta de catre mediul de afaceri din Romania, insa foarte usor de implementat din punct de vedere contabil.” Incepand cu luna ianuarie, campania se va concentra asupra persoanelor fizice, care pot dona cate 2 euro prin SMS.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Wavemaker Romania

Exceptional growth requires uncomfortable change.We do our best work for brands who relish being provoked to go further and faster, together.   That’s why we’ve built Provocative Planning, a... vezi detalii »

Campanii

Sectiune

Dictionar



Branded


Related