Agentia die kunstfabrik a realizat noile ambalaje Prigat

Pe parcursul acestui an, agentia de corporate & brand identity design die kunstfabrik a realizat repackaging-ul gamelor Prigat nectar de fructe (1,2l si 0.25l) si Prigat Activ juice (2l si 0.5l), dar si new packaging-ul Prigat Limonada editie limita, informeaza un comunicat Serban&Musneci Associates Public Relations.

“Am stiut ca noile ambalaje Prigat sunt un succes cand am vazut in supertmarket rafturile golite. Am pornit de la produse foarte bune si am creat pentru ele un ambalaj gandit sa atraga consumatorul, in linie cu tendintele europene de design pentru bauturi necarbogazoase, adaptate publicului romanesc si in armonie cu esenta marcii Prigat. Ceea ce am obtinut este un ambalaj natural care vorbeste direct cumparatorului despre cat de bun este produsul, ii face sete si ii raspunde cerintelor de calitate”, a declarat Roland Kunst (owner si director de strategie die kunstfabrik).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune



Branded


Related