Versiunea black a site-ului cap.ro - editie aniversara

Buzz cu Codin Caradimu (Creative Director, CAP)

IQads: Acum, la sfarsit de an, cand toata lumea face un bilant al reusitelor si nereusitelor de pe parcursul anului, voi aveti deja publicat pe cap.ro un bilant pe ultimii 10 ani cu proiectele de care nu sunteti tocmai mandri. In versiunea black a site-ului aveti un "best of, pe invers", dupa cum spuneai in editorial. Ce v-a venit sa va sarbatoriti a 10-a aniversare in felul asta?
Codin Caradimu: Sincer, cred ca lucrurile bune care ni s-au intamplat in acesti 10 ani sunt cunoscute cam de toata lumea care rezoneaza cu industria asta. Iar anul asta chiar n-aveam timp si nici chef de vreo campanie de PR, de vreun mare party protocolar sau de inventat un happening care se atraga atentia pietei asupra primului deceniu de Cap. Dar nici nu eram satisfacuti complet doar de faptul ca am plecat toti o saptamana la Istanbul si ne-am bestializat de ziua noastra. Si cum suntem genul de agentie care sufera cand face compromisuri si nici nu vrem sa cultivam vreun mit cum ca noi nu facem compromisuri, a aparut aceasta idee. Mai precis, noi vroiam de mult sa facem un soi de dare de seama a proiectelor care ne-au placut odata, dar acum ni se par demodate (chiar daca si-au facut treaba la timpul lor), a celor care au iesit din agentie cu forcepsul sau a celor din categoria impuse. Ni se pare amuzant - desi poate pare putin exhibitionist sau teribilist - sa aratam lumii cele mai penibile fotografii cu noi, ambalaje stupide, spoturi expirate etc. In fond, 10 ani e chiar putin, putem sa mai copilarim vreo 10, 15.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Sectiune



Branded


Related