Barometrul de Incredere a Consumatorului 2010: indicele general de incredere a romanilor, cel mai scazut din ultimii 10 ani

Rezultatele Baromentrului de Incredere al consumatorului, realizat de GfK pentru Comisia Europeana in 2010, arata ca romanii au fost mai pesimisti in acest an decat in ultimul deceniu. Indicele de incredere a populatiei, care ia in considerare raspunsurile legate de situatia financiara a familiei, situatia economica generala, asteptarile privind somajul si estimarile legate de suma pe care romanii preconizeaza ca o vor economisi in urmatoarele 12 luni, a ajuns in acest an la “-54”, informeaza un comunicat GfK Romania. Studiul a fost realizat pe un esantion de 1000 de persoane cu varste de 15 ani si peste, reprezentativ pentru populatia Romaniei.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune

Dictionar



Branded


Related