BrandFusion semneaza rebrandingul Raureni

Pentru a readuce Raureni in topul producatorilor de conserve de fructe si legume, compania Annabella, care a preluat Raureni in 2008, a facut investitii in procesele tehnologice si a regandit strategia de distributie a produselor la nivel national. In plus, de la sfarsitul anului trecut, Raureni are o noua identitate de brand semnata BrandFusion, informeaza un comunicat al companiei de strategie si design de brand.

Procesul de revitalizare a brandului a constat in regandirea ambalajelor, a logo-ului, a sloganului si a promisiunii catre consumator si a continuat cu o comunicare de brand integrata.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Brandfusion

Suntem oameni cu gândire de design, rigoare strategică și creativitate, ale căror perspective vrem să conteze în evoluția clienților noștri și în viața comunităților acestora. Suntem designeri,... vezi detalii »

Companii

Branduri

Sectiune



Branded


Related