Graffiti BBDO a lansat campania "O poza de familie" pentru Romtelecom

Conceptul pe care se fundamenteaza noua campanie “O poza de familie” este relatia mama-fiica, exploatand rezultatele unei cercetari conform careia “femeile folosesc in mai mare masura decat barbatii telefonia fixa, efectuand cu 20% mai multe apeluri decat acestia, si o identifica ca pe un instrument de comunicare cu persoanele apropiate, in mod special cu cele din familie”, informeaza un comunicat Romtelecom.

Campania contine trei spoturi TV care fac referire la ofertele Romtelecom pentru Voce, Clicknet si Dolce, pe care clientii le pot oferi mamelor.

“Un lucru interesant care a reiesit din studiile noastre de piata este ca multi dintre romani privesc Romtelecom ca pe un membru al familiei. De aceea, ne-am gandit la o campanie care sa identifice puntile pe care le putem crea intre doua generatii diferite, din cadrul unei familii, prin intermediul serviciilor Romtelecom”, a declarat Ovidiu Ghiman (Director Executiv Strategie si Comercial Segment Rezidential).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune



Branded


Related