Ultima saptamana de inscrieri la NESCAFE Dolce Gusto Design Competition

Dupa 3 saptamani de creatie intensiva, competitia de design neconventional cu tema „What Inspires You?”, organizata de NESCAFE Dolce Gusto pe IQads, continua inca o saptamana. Inscrierile in competitie mai pot fi trimise pana pe 9 martie, inclusiv.

Competitia ii provoaca pe cei inspirati sa arate ce le starneste imaginatia, sub forma unui design aplicat pe unul dintre sistemele NESCAFE Dolce Gusto. Peste 80 de lucrari sunt deja finaliste in competitie (din cele peste 170 de inscrieri), inca o dovada ca ideile indraznete si neconventionale sunt un atribut constant al comunitatii IQads. Fiecare dintre inscrierile de pana acum reprezinta creatii interesante si variate, ca idee si stil, ce completeaza forma si designul aparatelor, transformandu-le in tot atatea surse de inspiratie.

Inscrierile in concurs se pot face pana pe 9 martie pe platforma The Creator by IQads, la adresa: www.TheCreator.ro/NescafeDolceGusto. Tot la aceasta adresa pot fi vazute lucrarile finaliste pana acum, cu designuri ce reinterpreteaza forma binecunoscuta a aparatelor din gama NESCAFE Dolce Gusto: Melody, Piccolo si Circolo. Designurile reusesc sa se integreze in mod firesc pe suporturile lor, dar si sa le reimagineze, lasand impresia transformarii in cele mai diferite obiecte si simboluri posibile, de la: sisteme audio, disco balls, pinguini sau caini prietenosi, pana la Sistemul Solar, personaje din poveste, curcubee, mecansime complexe sau desene abstracte.
Pentru inscrierea in concurs, participantii trimit imaginile ale modelului NESCAFE Dolce Gusto ales, cu designul creat aplicat pe aparat. Imaginea designului aplicat poate fi realizat prin simulare cu ajutorul unui program de grafica sau prin aplicarea efectiva pe aparat (prin desenare, vopsire, colantare, patchwork etc.) si fotografierea produsului finit.

Mai multe detalii depre conditiile de participare si regulamentul de concurs pot fi gasite in pagina competitiei - www.thecreator.ro/NescafeDolceGusto.
Dupa finalizarea inscrierilor, lucrarile admise in competitie vor fi votate online de publicul larg si evaluate de un juriu de profesionisti, in perioada 12 martie - 14 aprilie 2011. Criteriile avute in vedere pentru jurizarea lucrarilor sunt originalitatea designului (33,3%), adecvarea creatiei la forma, cromatica si designul respectivului aparat NESCAFE Dolce Gusto, designul creat trebuind sa le sublinieze si sa se potriveasca personalitatii brandului (33,3%), aprecierea personala a juratului (33,3%).

La finalul competitiei, vor fi acordate 3 premii, ce insumeaza 2.200 de euro: Premiul 1 – 1.000 euro, Premiul 2 - 700 euro, Premiul 3 - 500 euro. De asemenea, fiecare dintre cei trei castigatori va primi un sistem NESCAFE Dolce Gusto unicat, cu designul creat de ei.

Juriul competitiei este format din: Wanda Hutira (Art Director, McCann Erickson), Radu Pop aka Noper (Ilustrator, CAP), Andrei Retegan (Designer, IQads), Ana-Maria Doxan (Business Manager Nestle Romania). Iar ca guest jury, Mihai Panaitescu (Designer Auto, Lotus Cars, UK) care nu va acorda note lucrarilor, ci va face recomandari privind favoritele sale.

NESCAFE Dolce Gusto ofera consumatorilor posibilitatea de a prepara in cateva secunde cele mai gustoase bauturi, transformand orice casa intr-un adevarat coffee shop. Cu un design exceptional, fiecare dintre cele trei modele, Melody, Piccolo si Circolo, isi exprima propria personalitate, detaliile si stilul sofisticat fiind condimentele necesare pentru a trai experienta unica a cafelei in fiecare zi.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune



Branded


Related