Mihaela Radulescu si Piticot Papa-Tot, starurile celui de-al doilea spot al mezelurilor Elit

TVC-ul pentru compania producatoare de mezeluri Elit urmeaza o noua traietorie de brand care se bazeaza pe emotie si caldura, considerata de echipa Cupid Consultancy reteta spoturilor de success pentru categoria food, informeaza un comunicat al agentiei de brand.

Productia TV a fost realizata in parteneriat cu compania Silver Bullet iar regizorul spotului TV este spaniolul Hesus del Cero. Spotul este difuzat pe statiile PRO TV, Acasa, PRO Cinema, TVR 1, TVR 2, UTV si AXN.

“Mihaela e prezentata nu numai ca vedeta de televiziune, cat si ca femeie si ca mama, care nu numai ca intelege preferinta lui Piticot Papa-Tot pentru sandwich-uri in detrimentul autografului dat de ea, dar se si amuza odata cu noi, spectatorii, pe tema asta”, se mentioneaza in comunicat

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related