Campania Fanta - "Fii natural" a inclus o executie OOH speciala pentru mamele fantastice

Conform unui studiu efectuat in toamna lui 2010 de Synovate Ltd., pe un esantion de 640 de consumatori, Fanta este gustul de portocale nr. 1 in Romania in categoria bauturilor racoritoare carbogazoase cu aroma de portocale, informeaza un comunicat McCann PR.

Rezultatul acestui studiu a fost comunicat de Fanta printr-o campanie adaptata pentru Romania de McCann Erickson. Conform comunicatului, „campania dezvaluie universul Fanta, locul unde descoperi ca Fanta contine suc de portocale, fara conservanti adaugati si fara coloranti artificiali”.

Campania integrata a inclus un spot TV (care a rulat de la sfarsitul lui ianuarie pana la inceputul lui martie), afisaj outdoor, machete de presa si spoturi radio, aplicatii digitale interactive, promotii comerciale si evenimente.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune



Branded


Related