[Training IQads Kadett] Liviu David si Semida Duriga (Next Advertising) prezinta cadetilor studii de caz pentru campaniile Salvati Delta

Vineri, 25 martie, va avea loc o noua intalnire organizata pentru tinerii din programul de talent scouting IQads Kadett. Liviu David, Creative Director Next Advertising si Semida Duriga, Senior Copywriter Next Advertising, le vor vorbi cadetilor despre o serie de campanii realizate pentru un client drag lor – Salvati Delta.

Liviu si-a inceput cariera in publicitate in 1995 la D’Arcy, pentru care a activat si ca director de creatie timp de 5 ani, iar din 2006 este director de creatie la Next Advertising, dupa o perioada de aproape 2 ani petrecuta in Ogilvy Interactive Sydney
Face parte dintre primii creativi romani care au castigat premii la festivaluri internationale de publicitate si a lucrat, de-a lungul timpului, pentru clienti precum Connex, Spor, Silva, Qfort, Stejar, Greenpeace, Salvati Delta si multi altii.

Semida a inceput in 2006 la Lowe unde a lucrat printre altele pe brandul Timisoreana, contribuind la succesul de Effie al acestuia. Din 2007 e senior copywriter la Next unde a scris pentru Stejar, BT Aegon, Transavia, Western Union si multi altii. Argint la Webstock, bronz la Effie, nominalizata la ADOR in 2009 si tripla castigatoare in 2010. Este inima proiectelor sociale ale agentiei, contribuind strategic si conceptual la succesul de pana acum al tuturor campaniilor Salvati Delta. Daca trebuie sa vorbeasca cineva despre campanii sociale eficiente in Romania, Semida este aceea.

Salvati Delta este motivul pentru care cei doi vin in Club Kadett maine seara – pentru a povesti despre brief-urile pe care au lucrat pentru acest client, despre campaniile care au castigat premii la festivaluri de profil, pe langa faptul ca s-au viralizat si au atras atentia asupra Salvati Delta si a activitatii sale, dar si despre rezultatele campaniilor realizate de-a lungul timpului pentru aceasta organizatie.

Programul de talent scouting IQads Kadett este organizat de IQads impreuna cu Coca-Cola Hellenic. Cadetii sunt alesi in urma unui test de orientare si examinare online care verifica gradul in care personalitatea tinerilor se apropie de personalitatea ideala a principalelor meserii din industria de marketing si comunicare si care este disponibil pe site-ului programului -www.IQadsKadett.ro.

Odata admisi in program, cadetii participa la o serie de training-uri si prezentari de case study-uri organizate special pentru ei in Clubul Kadett, aflat in sediul IQads. In plus, cadetii primesc invitatii la evenimente ale industriei, carti de specialitate, precum si sansa de a beneficia de stagii de practica in agentii si companii.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Ogilvy Group România

Ogilvy România, parte din rețeaua internațională Ogilvy, este o companie WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume (NASDAQ:WPPGY). Pe piața locală, Ogilvy creează platforme de comunicare,... vezi detalii »

Festivaluri

Sectiune



Branded


Related