Publicitatea, un job mizerabil

Trecand plictisita cu privirea printre rafturile de marketing si comunicare de la Carturesti, dintre fituicile cu retete care promit o viata vesnica si incununata de succes in publicitate, mi-a sarit in ochi titlul "Trei indicii ale unei slujbe mizerabile". Coperta e maro-auriu, nu are nimic senzational, spre deosebire de vecinele ei de raft, dar titlul poate capata o stralucire aparte, in functie de cine il citeste. Am descoperit rasfoind-o ca era desenata de Next Advertising, ceea ce m-a facut sa ma simt mai apropiata de carte, pentru ca editura Injoy imi era total straina. Autorul (Patrick Lencioni), consultant in dezvoltarea echipelor de management, avea in portofoliu nume de companii mari americane, ca toti autorii de carti de retete, de altfel.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Festivaluri

Sectiune


Comentarii

alexandra popescu
acum 12 ani
excelent punctat!
a a
acum 12 ani
Ma bucur sa vad ca inca simti nefiresc de bine momentul. Sper doar sa nu fie din experienta personala.
natalia conran
acum 12 ani
Ce e de facut, deci?
Cristina-laura Sararoiu
acum 12 ani
Excelent, mi-a placut si m-a inviorat !

Felicitari !!!

Cristina sararoiu

GABRIEL ALECU
acum 12 ani
super ingenioasa ideea de prezentare in Dambovita...bravos si felicitari


Branded


Related