Campania Vodafone - "Maximia TV", realizata de McCann-Erikson, a atras peste 100.000 de reactii telefonice

Pentru cea de-a doua etapa a campaniei pentru Vodafone - "Maximia TV" s-au creat pana in prezent 11 spoturi in functie de intrebarile si raspunsurile a peste 100.000 de persoane care au sunat la numarul de telefon promovat de Paul Maximus, informeaza un comunicat emis de McCann PR. Prima etapa a campaniei a inclus 8 spoturi difuzate pe canalele TV.

Campanie destinata utilizatorilor de servicii prepaid realizata de McCann-Erikson pentru Vodafone a cuprins doua etape: prima care s-a desfasurat in perioada 26 martie-12 aprilie si cea de-a doua care a inceput din 12 aprilie si se va incheia in mai.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune



Branded


Related