Cuvintele-cheie saboteaza brand-ul

Cuvintele-cheie alese de companii pentru a fi gasite prin intermediul motoarelor de cautare pe Internet sunt instrumente strategice ale concurentei pe piata online. De identificarea corecta a acestora depinde succesul site-ului firmei respective si, in mare masura, succesul comercial. Insa acestea sunt tot mai des folosite de concurenti si de alte persoane pentru practici neloiale, in primul rand crearea confuziei si deturnarea clientelei.

Odata cu comertul online a inceput sa se dezvolte un nou domeniu - keyword marketingul, mai pe romaneste marketingul cuvintelor-cheie. Acesta consta in identificarea cuvintelor-cheie si in organizarea acestora astfel incat sa plaseze website-ul firmei cat mai in fruntea listei de rezultate pe motoarele de cautare pe Internet, iar relatiile despre firma sa fie cat mai usor de identificat de catre internauti. Un website nu are doar rolul de a prezenta compania vizitatorilor pe Internet, dar si de a aduce cat mai multi clienti noi. Acestia vin daca optimizarea site-ului pe motoarele de cautare, adica alegerea cuvintelor-cheie, a fost facuta cum trebuie. Gasirea acestor cuvinte este o actiune strategica si, dat fiind faptul ca delimiteaza targetul, acestea sunt esentiale pentru profita-bilitatea firmei. Statisticile arata ca 60% din utilizatorii de Internet nu trec de prima pagina, iar 95% se opresc la a treia pagina. Prin urmare, clientii si succesul firmei depind intr-o foarte mare masura de urcarea, respectiv coborarea pe lista.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related