iLeo semneaza campania de promovare a Hunger Management Training organizat de Tnuva

Ileo semneaza campania online pentru promovarea unei noi game de lactate usoare, Tnuva Slim, informeaza un comunicat emis de Leo Burnett Group.

Campania este vizibila in mediul online prin mai multe executii inclusiv un banner video. Promovarea training-ului s-a desfasurat atat prin intermediul site-ului (www.tnuva.ro/hunger-management)cat si prin intermediul aplicatiei Hunger Management disponibila pe Fan Page-ul Facebook (Tnuva - Despre o nutritie echilibrata), de unde doritoarele au putut descarca formularele de inscriere. Promovarea a avut ca rezultat un numar de peste 2500 de participante inscrise intr-o saptamana.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related