Campanie JOE cu premii "cool", creata de Livada si implementata de Interactions

Campanie JOE cu premii "cool", creata de Livada si implementata de Interactions

Pana pe 15 decembrie, JOE va oferi aproape 90 de premii diferite in cadrul promotiei desfasurate pe microsite-ul www.thepromotion.ro , conceput de Livada si implementat de Interactions, informeaza un comunicat Graffiti PR.

Codurile promotionale inscriptionate pe produsele JOE trebuie inscrise pe site-ul www.thepromotion.ro. Sunt oferite premii diverse, de la scuterul Vespa si E-book reader-ul Kindle, pana la carti si seturi de boluri. Utilizatorii pot inscrie pe site propriile sugestii de premii.

“JOE este recunoscut pentru inovatie si este un trend setter in categoria sa. Premiile pe care le-am pus in joc pe www.thepromotion.ro sunt diferite, curajoase, aspirationale, la fel ca si brandul, reprezentand un statement de coolness al fiecarui consumator din universul JOE”, explica Laura Jambore (Brand Manager, JOE). „Premiile noastre sunt diferite si suntem mandri de asta. JOE si zeci de obiecte cool cauta stapani. Fie ca te dai cu Vespa, fie ca filmezi full HD primul concert de pe stadionul National Arena cu una dintre cele mai mici camere din lume, oricum esti cool. Deci, fii pe faza!”, a afirmat aceasta.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Interactions

INTERACTIONS este o agentie de comunicare interactiva si eCRM fondata in 2009. INTERACTIONS este un partener de cursa lunga: parteneriatul dintre agentie si clientii majori depaseste in media cifra de 3 ani, recordul... vezi detalii »

Zenith

Zenith este The ROI Agency. Printr-o combinatie unica de date, tehnologie si specialisti in domeniu, facem fata chiar si celor mai complexe provocari si contribuim activ la cresterea business-urilor clientilor... vezi detalii »

Oameni

Pozitii

Sectiune



Branded


Related