Mercury360 a realizat campania promotionala "Cel mai bun prieten la premii se cunoaste" pentru Friskies

Mercury360 a realizat campania promotionala "Cel mai bun prieten la premii se cunoaste" pentru Friskies

Premiile oferite la promotia Friskies - "Cel mai bun prieten la premii se cunoaste” au fost alese astfel incat sa incurajeze posesorii de animale sa petreaca mai mult timp in aer liber alaturi de catel sau de pisica, informeaza un comunicat Mercury360.

Mecanismul promotiei se bazeaza pe inscrierea codului promotional de pe ambalajele de hrana uscata Friskies pentru caini si pisici atat prin SMS, cat si pe www.friskiespromo.ro. La fiecare ora se ofera 3 kg de hrana uscata pentru caini, respectiv 2 kg de hrana uscata pentru pisici, iar saptamanal se castiga cate o bicicleta.Marele premiu este un Hyundai Tucson.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Mercury360

Cu o istorie de peste 25 de ani in Romania si, in continuare independenti, full-service, suntem una dintre putinele agentii care au capabilitatile necesare pentru a deveni partener pe intreaga durata a unei campanii,... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related