Ciuc Premium prezinta AdBreak #38, o editie despre eficienta campaniilor in social media

Pentru ca asa cum toata lumea se pricepea la publicitate acum cativa ani, acum toata lumea se pricepe la social media, prima editie AdBreak din anul acesta este dedicata unui schimb de impresii intre pasionatii fenomenului si profesionistii industriei despre eficienta campaniilor in social media.

Ciuc Premium prezinta AdBreak #38, miercuri, 23 februarie, ora 19.30, in Music Club.

In cadrul panelului Talk of the Month, heavy userii retelelor sociale si bloggerii profesionisti aflati pe punctul de a deveni consultanti in social media le vor putea adresa intrebari celor care au realizat cele mai eficiente campanii in social media din .ro: Bogdana Butnar (Digital Strategic Planner), Costin Radu (Managing Partner, The Geeks), Radu Ionescu (Creative Director, Kinecto), Mugur Patrascu (Manging Partner, iLeo), Eleodor Ghenoiu (Senior Strategic Planner, Senior Interactive).

Dintre subiectele abordate: s-a terminat epidemia concursurilor de like-uri? Ce se intampla cu fanii stransi astfel si cat de fideli sunt ei brandului? Exista si clienti care cer ca modul in care se strang fanii sa fie relevant pentru identitatea brandului? Cati clienti sunt dispusi sa plateasca pentru intretinerea unui cont de Facebook? In afara de numarul de useri, cum se mai evalueaza succesul unei aplicatii de Facebook?

Panelul Debriefing, dedicat de obicei campaniei lunii, va gazdui de data aceasta expunerea studiului de caz al campaniei anului trecut in social media, premiata la Internetics 2010 ca atare: „Redescopera Romania”, realizata de iLeo si Petrom. Despre reach-ul de 200.000 de oameni, cele 6000 de mentionari pe twitter ale hashtag-ului campaniei si cele 100 de posturi pe bloguri vor povesti Ana Bulgar (Online Communication Manager, Petrom), Mugur Patrascu (Managing Partner, iLeo) si Bobby Voicu (Blogger si antreprenor online).

La rubrica de Inspiratie, creatorii serialului de webcomics Fredo&Pidjin (pidjin.net) - Eugen Erhan si Tudor Muscalu - vor povesti cum reusesc sa-i mentina trasniti si amuzanti de aproape 6 ani de zile pe cei 2 porumbei care vor sa distruga lumea.

Editia #38 AdBreak va fi moderata de Ana Militaru, Redactor-Sef IQads.

Parteneri media ai evenimentului sunt: Q2M, 24FUN, Academia Catavencu, MONEY.ro.

Pentru a participa la eveniment, doritorii se pot inscrie la adresa [email protected].

AdBreak este un eveniment IQads, recomandat de Radio Guerrilla. AdBreak este singurul eveniment dedicat industriei de publicitate si marketing din Romania, care isi propune, editie de editie, sa aduca in fata pasionatilor de publicitate, a membrilor comunitatii IQads pe cei mai importanti profesionisti ai industriei si sa propuna spre dezbatere temele de actualitate din publicitatea romaneasca.

Despre IQads

Avand o audienta de 150.000 de unici lunar, IQads este cel mai important produs media dedicat industriei de comunicare din Romania. IQads este o marca a Blue Idea, parte din F5, compania de web a trustului Realitatea-Catavencu. Din portofoliul companiei Blue Idea face parte si SMARK, comunitatea profesionistilor in marketing din Romania.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


The Geeks Bucharest

The Geeks este parte din Saatchi Creative Hub Bucharest, impreuna cu Saatchi & Saatchi Romania. Agentia se pozitioneza ca un partener de business cu focus pe solutii creative multidisciplinare de comunicare si... vezi detalii »

Festivaluri

Sectiune



Branded


Related