Axe, in portofoliul Senior Interactive. Prima activitate: aplicatia de Facebook "VDay Training"

Senior Interactive a castigat contul Axe in urma unui pitch, agentia urmand sa administreze comunicarea online, dar si pe cea offline, informeaza un comunicat al agentiei. “Afinitatea targetului Axe pentru mediul online a fost un element important la baza deciziei ca in 2011 internetul sa fie platforma centrala de interactivitate in jurul brandului, agentia urmand sa integreze activitatile online si offline de comunicare ale brandului” precizeaza comunicatul.

Prima activitate de comunicare desfasurata de Senior Interactive pentru Axe este o aplicatie de Facebook de Valentine’s, "VDay Training", constand intr-un test al simturilor. Incepand de pe 7 februarie, pe parcursul saptamanii ramase pana la Ziua Indragostitilor, in pagina aplicatiei apare in fiecare zi o intrebare. Cele 3 de pana acum au strans 702 raspunsuri ("Vederea: Cate clipe misto sunt in clipul urmator ?"), 481 ("Auzul: Uita-te la clipul urmator si spune-ne de cate ori auzi cuvantul "sex" rostit de o voce feminina?"), respectiv 239 - pana la aceasta ora ("Simtul estetic: Care dintre urmatoarele cuvinte reprezinta o culoare: fuchsia, ilang ilang, patchouli?").

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Campanii

Sectiune



Branded


Related