Cele mai recente schimbari in regulamentul promotiilor de pe Facebook. Interactions publica un ghid detaliat

Pe 2 decembrie 2010, Facebook anunta ca regulamentul legat de promotii se schimba si ca, pentru a putea desfasura o promotie in cadrul retelei sociale: 1) nu mai e nevoie de acordul Facebook in scris; 2) nu mai e nevoie ca bugetul de media cheltuit pentru sustinerea promotiei (pe Facebook) sa depaseasca un anumit prag. Se precizeaza ca trebuie sa se respecte in continuare Promotion Guidelines si Facebook Platform Policies.

Agentia de comunicare interactiva si e-CRM Interactions a avut initiativa de a traduce, interpreta si publica un ghid al promotiilor pe Facebook, asa cum era el disponibil pe 19 ian 2011 (cu ultima revizuire datand din 1 dec 2010). Ghidul contine o clarificare a termenilor, aspecte cheie legate de mecanism, aspecte cheie pentru dezvoltatori, prevederi legate de ad-uri si o lista de surse (printre care se afla si cele mentionate mai sus).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Interactions

INTERACTIONS este o agentie de comunicare interactiva si eCRM fondata in 2009. INTERACTIONS este un partener de cursa lunga: parteneriatul dintre agentie si clientii majori depaseste in media cifra de 3 ani, recordul... vezi detalii »

Companii

Branduri

Sectiune



Branded


Related