50.000 de unici pe naepop.ro, in cele 6 saptamani ale campaniei "Nae n-are aer!"

- campania "Nae n-are aer!" a fost premiata la Internetics 2010 cu Aur in categoria "Campanii interactive", iar site-ul naepop.ro a primit Argint in categoria "Site-uri, microsite-uri si bloguri de promovare" -

Campanie: "Nae n-are aer!"

Client: Pfizer

Agentie: Webstyler

Perioada: 2.09.2010

Media folosite: online

1.BACKGROUND

Abordare strategica: Fumatorii tind sa respinga ‘health warnings’ si abordarile medicale privind subiectul renuntarii la fumat. In aceste conditii, ne-am propus sa nu vorbim direct despre renuntarea la fumat prin tratament, ci am ales o solutie prin care sa depasim aceste bariere. Am creat un personaj prin care sa aducem in discutie impactul social al dependentei de tutun si faptul ca dependentii au nevoie de ajutor pentru a renunta. Asa a aparut Nae Pop, fumatorul izolat si bolnav, pe care dependenta il impiedica sa duca o viata sociala normala. Prin intermediul povestii lui Nae Pop am condus fumatorii catre site-ul www.elibereazatedefumat.ro, un site al companiei Pfizer in care trateaza subiectul renuntarii la fumat prin tratament.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Festivaluri

Sectiune



Branded


Related