[Ronewmedia 5.0] Colin Kinsella despre microsite-uri vs. platforme sociale pentru dezvoltarea campaniilor online

Interviu face2face cu Colin Kinsella (President Digitas, North America), realizat la evenimentul Ronewmedia 5.0

Colin vorbeste despre importanta microsite-urilor in mixul de marketing, despre modul in care ar trebui sa se promoveze o agentie interactiva, despre ingredientul secret al unei campanii Digitas care a crescut vanzarile Philadelphia Cream Cheese cu 8% dupa 4 ani de stagnare, dar si despre activitatile departamentului de content digital de la Digitas.

Digital IQads: In cadrul prezentarii tale de azi, ai spus despre Coca-Cola ca e un brand iconic, dar si ca brandurile active (cele care inspira consumatorii sa indeplineasca anumite actiuni) sunt noile branduri iconice. Vara trecuta, agentia SapientNistro a desfasurat pentru Coca-Cola o campanie de UGC pentru FIFA WorldCup, „The Longest Celebration”, direct in canalul de YouTube Coca-Cola, fara a mai construi un microsite separat pentru incarcarea si inscrierea filmuletelor de catre useri. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Digitas

Digitas este agentia de Connected Marketing, construita pe principiul ca exista modalitati mai bune pentru ca brandurile sa se conecteze cu oamenii. Valorificam capabilitati complete de date, tehnologie,... vezi detalii »

Companii

Campanii

Sectiune



Branded


Related