3 motive pentru care nu se vede atat de mult PR in jurul agentiilor interactive

Eu cred ca in mare parte, exista o doza decenta de bun-simt in agentiile interactive. Marea parte comunica atunci cand au ceva de comunicat. Nu imi amintesc sa se fi lansat un proiect foarte bun si sa nu fie PR-izat rezonabil. La fel in cazul premiilor.

Contentul pe care oamenii din agentiile de online il prezinta la conferinte este rezonabil de bun pentru un content GRATUIT pe care il prezinti atat potentialilor clienti, dar si potentialilor concurenti din sala.

Din punctul meu de vedere exista trei motive pentru care poate nu se vede atat de mult PR in jurul agentiilor interactive:

1. In primul rand atentia este acolo unde sunt si banii cei multi. De ce sa ne ascundem dupa deget? Inca suntem o industrie care acapareaza un procent din bugetele de marketing cu o singura cifra si este normal ca un share-of-voice mai mare sa fie tinut de mediile cu avere mai mare :)

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune

Dictionar



Branded