Agentiile de online gasesc acel echilibru numit decenta - intre doing si saying

Denisa Armasu raspunde la intrebarea "De ce nu stiu agentiile interactive sa se promoveze?":

As raspunde tot cu o intrebare: de ce nu stiu sau de ce nu se promoveaza? Si inca una: de ce nu se promoveaza sau de ce exista perceptia ca nu se promoveaza? Sa le iau pe rand.

Am un coleg care, in 99% din timp, nu vorbeste. Sta, lucreaza, relucreaza, trimite cate 5 variante de rezolvare la taskul cerut, iar cand vine acel 1% in care vorbeste - suntem toti pe jos de ras. Cand livreaza, stim bine ca o sa fie ceva de calitate si ca nu trebuie sa ne facem griji. Asa e el, nu vorbeste prea mult cu gura, cat cu photoshopul. Iar simplul fapt ca nu vorbeste nu inseamna ca nu stie sa vorbeasca.

Despre acelasi coleg care, in 99% din timp, nu vorbeste - mi-am dat seama ca stiu totusi o multime de lucruri. Cati ani are, de unde e, pe unde-a mai lucrat, ce face cand ajunge acasa, in ce tara i-ar placea sa fie casa lui, in ce masura i-ar placea sa dea cu un iPhone 4 de pamant, etc. Perceptia ca nu vorbeste deloc este, insa, la locul ei.

Mi se pare un om cam ca agentiile de online: vorbeste mai mult prin rezultate si stii o multime despre el fara sa-ti bage degete in ochi si furculite in ceafa. Stii sigur ca de la el o sa obtii ce ai cerut, exact cand ai cerut.

Suntem o industrie de 'doers' si 'sayers'. Intr-o lume perfecta, am fi si una, si alta. In lumea pe care o avem, ma bucur ca agentiile de online gasesc acel echilibru numit decenta - intre doing si saying. Poate nu intamplator, sloganul Nike e Just do it, nu Just say it.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune



Branded


Related