Reach online de 4 milioane pentru campania Tuborg - "Te vrem pe TV", realizata de Kinecto

Competitia Tuborg - "Te vrem pe TV" s-a desfasurat timp de 3 saptamani (23 septembrie - 13 octombrie) pe tuborgsound.ro, platforma dedicata promovarii si sustinerii artistilor romani, lansata de Kinecto la inceputul lui septembrie 2010 si care are pana in prezent 140 de artisti inscrisi ca membri.

Cele 50 de melodii inscrise in concurs (dintre care 30 au fost inscrise in primele 3 zile de la inceperea campaniei) au totalizat 60.000 de ascultari pe parcursul competitiei.

Campania de promovare a inclus spotul TV "Muzica ta pe TV”, realizat de Graffiti BBDO, machete de presa si diverse executii online, realizate de Kinecto:

- campanie de bannere pe myspace.com, pe bloguri de muzica;

- text ads pe Facebook;

- branding pe trilulilu.ro;

- aplicatia de Facebook Tuborg Sound, in care melodiile inscrise in concurs au putut fi ascultate si votate (http://apps.facebook.com/tuborg-sound/)

- playlist-uri ale competitiei, instalate pe site-urile metropotam.ro, metalhead.ro, beatfactor.ro, bestmusic.ro, unde melodiile au putut fi ascultate si votate

"Reach-ul campaniei a fost de aproximativ 4 milioane si a fost calculat in functie de reach-ul real al bannerelor si al proiectelor speciale, de expunerea pe bloguri si de reach-ul campaniei pe Facebook prin mesajele pe fanpage, utilizarea aplicatiei de vot si prin Facebook ads" a declarat Radu Ionescu (Managing Director, Kinecto) pentru Digital.IQads.ro.

Din top 5 al celor mai votate piese de catre public, juriul format din reprezentanti ai companiei URBB (Tuborg Romania), a desemnat castigatoarea: melodia „Started” a formatiei clujene de rock alternativ Grimus. Aceasta piesa a totalizat peste 9000 de ascultari.

Artistii au concurat pentru ca piesa lor sa fie aleasa ca soundtrack al spotului Tuborg „Muzica ta pe TV”, care va fi difuzat in perioada 23 octombrie - 07 noiembrie pe cele mai importante posturi TV nationale. In plus, Grimus va beneficia de sprijinul Tuborg pentru realizarea unui videoclip al melodiei „Started”, la care vor fi invitati sa ia parte si fanii trupei.

Si userii care au votat au fost rasplatiti: 100 dintre ei au castigat prin tragere la sorti cate un sixpack de bere Tuborg.

Au lucrat la aceasta campanie:

- din partea Tuborg: Doron Zilberstein (Vice Presedinte Marketing URBB), Cristina Avram (Brand Manager Tuborg);

- din partea Kinecto, pentru componenta de online a campaniei (sectiune speciala in site, campanie online): Ionela Buta (Client Service Director), Andreea Toma (Jr. Account Manager), Radu Ionescu (Strategy Director), Elis Iaia (Senior Strategic Planner), Stefan Perju (Copywriter), Florin Ciobanu (Art Director), Laurentiu Ilie (PHP Developer), Stefan Gradinar (Flash Developer);

- din partea Graffiti BBDO: Mihai Gongu - Creative Director, Alexandru Strimbeanu -Senior Copywriter, Cosmin Simionescu - Senior Art Director, Adrian Docea - Senior Strategic Planner, Anca Aldea - Group Account Director, Ioana Stirbulescu - Account Manager.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related