Cea mai buna campanie de media la Cannes 2010 a fost una de Social Media

Q: De ce s-ar deranja un brand sa creeze o noua platforma de socializare cand exista deja atatea comunitati, grupate in functie de toate interesele posibile, in celelalte retele sociale? 

A: Pentru ca, daca rezolva o nevoie a consumatorilor inca neexploatata in celelalte retele sociale, s-ar putea sa obtina la sfarsit o cota de piata de 67%. 

Leo Burnett, Sydney a primit Grand Prix la Cannes 2010, in categoria Media, cu o campanie incadrata la “Best Use of Social Media”. E vorba de “EOS Photochains”, o campanie pentru Canon EOS, care nu s-a limitat la a vorbi despre importanta inspiratiei, ci a creat o platforma de socializare in care pasionatii de fotografie sa-si gaseasca efectiv inspiratia. Continutul platformei este grupat pe “lanturi” de fotografii, in care fiecare componenta este inspirata de cea dinainte.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Companii

Campanii

Sectiune



Branded


Related