Leo Burnett Group lanseaza conceptul "Cooltronic" pentru P&G

Cu ocazia lansarii noului produs Head & Shoulders Moisturising Scalp Care, Leo Burnett, iLeo si Procter & Gamble scot la rampa o campanie neconventionala de comunicare, derulata in mediul online, in luna iunie.

Pornind de la beneficiul produsului, campania prezinta publicului conceptul de Cooltronic – prima masina automata de spalare a parului, prin intermediul unui videobanner interactiv, care este implementat prin Eyeblaster si este livrat pe site-urile: www.eva.ro, www.divahair.ro, www.kudika.ro, www.grace.ro. Landing page-ul este: http://brigada.headandshoulders.ro/cooltronic.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Companii

Campanii

Sectiune



Branded


Related