[Digital Buzz] Importanta componentei de Facebook pentru promotia Yoplait - "Cinci minute de placere"

Digital Buzz cu Mugur Patrascu (Managing Partner, iLeo)

IQads: Comparand cu celelalte elemente ale campaniei (prezenta pe bloguri, AdWords, bannere pe site-uri de femei), ce rol are componenta de Facebook in campania "Cinci minute de placere" (site)? Genereaza la fel de mult trafic sau inscrieri ca celelalte?

Mugur Patrascu: Prin teasingul acestei campanii realizat pe Facebook, Yoplait isi face debutul pe aceasta retea sociala, urmand ca pe viitor aici sa avem un punct de contact permanent cu cei interesati. Punctual, teasing-ul de aici a insemnat initierea cu succes a mecanicii si cresterea notorietatii campaniei intr-un timp foarte scurt, lucru care ne-a oferit un start foarte bun pentru prima saptamana. Participarea prin Facebook inseamna, pentru participante, obtinerea unui cod bonus care adauga un punct profilului de pe site. Ulterior lansarii, Facebookul a devenit un punct de contact si suport cu participantii, cei mai multi preferand sa ne contacteze aici, fata de formularul de contact pe care l-am pus pe site.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune



Branded


Related